Διαδικασία παραλαβής πακέτων και διαδικασία επίλυσης τυχόν διαμαρτυριών


Πριν παραλάβετε το πακέτο σας από το διανομέα της εταιρείας ταχυμεταφορών, βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία δεν έχει υποστεί ζημιά.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο πακέτο για να δείτε αν είναι σκισμένο, παραμορφωμένο, σπασμένο ή σφραγισμένο από οτιδήποτε άλλο εκτός από την πρωτότυπη αυτοκόλλητη ταινία της επιχείρησης.

Αν το πακέτο φαίνεται να είναι κατεστραμμένο, μην το δεχτείτε αλλά επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.  +30 (698) 868 1773

Μόλις λάβουμε το επιστραφέν πακέτο, θα σας στείλουμε το νέο. Σε περίπτωση αποσυσκευασίας και εύρεσης ελλιπούς περιεχομένου, στείλτε μας μια γραπτή καταγγελία στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.  info@50.site.gr

Αυτή πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: ένα συνοδευτικό γράμμα (σύντομη περιγραφή της απαίτησης), το βάρος του πακέτου, τη φωτογραφία τεκμηρίωσης ολόκληρου του πακέτου και ένα αντίγραφο της αναλογίας πωλήσεων και της απόδειξης.

Αν το δηλωθέν βάρος δεν ανταποκρίνεται με το καταγεγραμμένο βάρος πριν από την αποστολή, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία διερεύνησης με την εταιρεία που παραδίδει και μετά την ολοκλήρωση της αξίωσης, θα σας ενημερώσουμε για τα αποτελέσματα.

Στην περίπτωση που τα προϊόντα έλειπαν κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης, θα σας στείλουμε άμεσα τα προϊόντα που λείπουν.


Παρακαλούμε σημειώστε ότι:

Αν για οποιονδήποτε λόγο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν εντός των ημερών εγγύησης επιστροφής χρημάτων, η συσκευασία θα πρέπει να είναι άθικτη και να μην έχει γίνει χρήση του προϊόντος. Το κόστος αποστολής των επιστρεπτέων βαρύνει τον αποστολέα (εσάς). Τα συστήματά μας δεν υποστηρίζουν μερική επιστροφή.